Το ζήτημα της εξαγωγής οπλικών συστημάτων από τη Γερμανία προς την Τουρκία θέτει ο βουλευτής…
Νέες υποδομές και αναπτυξιακός σχεδιασμός για να αλλάξει τη μοίρα της Ηλείας-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
«Οι νέες υποδομές στο οδικό και αρδευτικό δίκτυο αλλά και στον τουρισμό, αποτελούν προϋπόθεση για την ανάπτυξη της Ηλείας, την παραγωγική της ανασυγκρότηση, την εξωστρέφεια και την οικονομική ευημερία της περιοχής αλλά και την ασφάλεια των πολιτών», τόνισε ο Μιχάλης Κατρίνης, θέτοντας ως προτεραιότητες:
-Την άμεση κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου ‘’Πάτρα-Πύργος’’ χωρίς άλλες καθυστερήσεις, με επανένταξη τόσο της ανατολικής εισόδου της Αμαλιάδας, όσο και της περιμετρικής του Πύργου. Το έργο που κατασκευάζεται σταματά διασταύρωση Βουνάργου, ενώ η συνέχεια του δρόμου προς την Αρχαία Ολυμπία έχει παραπεμφθεί στις καλένδες.
-Την κατασκευή του τμήματος ‘’Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα’’, το οποίο παραμένει «αόρατο» για τις τελευταίες κυβερνήσεις και θα συνδέσει τα λιμάνια Καλαμάτας, Κυπαρισσίας, Κυλλήνης και Κατάκολου, όπως και τα αεροδρόμιο της Καλαμάτας και Αράξου. Ο συγκεκριμένος δρόμος στη σημερινή του μορφή υπονομεύει κάθε αναπτυξιακή προοπτική της νότιας Ηλείας. Οι συσκέψεις επικοινωνιακού χαρακτήρα στο Μέγαρο Μαξίμου και οι ανέξοδες εξαγγελίες Μητσοτάκη δεν έχουν κανένα αντίκρισμα.
– Την ολοκλήρωση του οδικού άξονα ‘’Αρχαία Ολυμπία-Βυτίνα-Τρίπολη’’, που ξεχάστηκε τελείως από την κυβέρνηση, παρά τις συνεχείς επίκαιρες ερωτήσεις, αλλά και το αίτημα του Μιχάλη Κατρίνη προς το Υπουργείο Υποδομών για ένταξη του έργου, είτε στο Ταμείο Ανάκαμψης, είτε στα ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου. Ένα έργο που θα συνδέσει την Ηλεία με την Πελοπόννησο με πολλαπλά οφέλη για την περιοχή μας.
– Την επανασύνδεση της Ηλείας με το σύγχρονο εμπορικό και το επιβατικό σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, από το οποίο παραμένει αποκομμένη εδώ και 12 ολόκληρα χρόνια. Η κυβέρνηση και ο ΟΣΕ, επιχειρώντας να καλύψουν την ανεπάρκειά τους, έχουν προχωρήσει σε απεγνωσμένες εξαγγελίες για… «ανάσταση» της παλιάς μετρικής γραμμής στο τμήμα Κάτω Αχαϊά-Πύργος, δηλαδή για σιδηρόδρομο του περασμένου αιώνα! Στο μεταξύ οι σιδηροδρομικές υποδομές του νομού είναι σε πρωτοφανή εγκατάλειψη.
-Την επέκταση, τον εκσυγχρονισμό και την υπογειοποίηση του αρδευτικού δικτύου, ένα έργο που θα ανοίξει νέες προοπτικές και νέους ορίζοντες για τον πρωτογενή τομέα.
– Έργα αγροτικής οδοποιίας ώστε να διευκολυνθούν και να γίνουν πιο ανταγωνιστικές σύγχρονες γεωργικές και κτηνοτροφικές εγκαταστάσεις
-Την δέσμευση του ποσού των 1,8 δις ευρώ, που έχουν προϋπολογιστεί στη μελέτη της ΔιαΝΕΟσις για την ανασυγκρότηση της Ηλείας και των πόρων του Ταμείου Απολιγνιτοποίησης για οδικό άξονα που θα συνδέει την Αρκαδία με την Ανδρίτσαινα και την επαρχία Ολυμπίας
– Ανάδειξη της λίμνης Πηνειού και του παραλιακού δάσους της Μαραθιάς, ως πόλων εναλλακτικών μορφών τουρισμού με ήπιες εγκαταστάσεις.
-Ένταξη της Ηλείας στο χάρτη της τουριστικής ανάπτυξης με τη δημιουργία υποδομών εναλλακτικών μορφών τουρισμού όπως ο αθλητικός τουρισμός, το glambing, ο θαλάσσιος τουρισμός, η ανάδειξη και η αξιοποίηση του παραλιακού μετώπου.
«Ήρθε η ώρα να κοιτάξει ψηλά η Ηλεία»
«Η Ηλεία που μετρά συνεχώς ήττες, ήρθε η ώρα να κοιτάξει μπροστά και ψηλά.
Ένα ισχυρό ΠΑΣΟΚ αποτελεί προϋπόθεση για να ακουστεί δυνατά η φωνή της Ηλείας, για να αλλάξουμε τη μοίρα του τόπου μας.
Για τον κ. Μητσοτάκη και τη Νέα Δημοκρατία η Ηλεία δεν υπάρχει. Το βράδυ, όμως, της 21ης Μαΐου θα μάθουν ότι υπάρχει, είναι εδώ, ελπίζει, αγωνίζεται και είναι αποφασισμένη να διεκδικήσει ότι της έχουν στερήσει», τόνισε ο Μιχάλης Κατρίνης.