Για να μιλάμε καθαρά, είναι άλλο πράγμα η Κοινή Αγροτική Πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης και…
Πολιτική χορηγικών προγραμμάτων σε εφημερίδες από τον ΟΠΑΠ
Σύμφωνα με δημοσιεύματα ηλεκτρονικών και έντυπων μέσων, οι διαφημιστικές εταιρείες, που συνεργάζονται με τον ΟΠΑΠ έδωσαν σε εφημερίδες με χαμηλή κυκλοφορία χορηγία ύψους 100.000 ευρώ και νεότευκτα site, τα οποία έλαβαν ποσά από 50 έως και 80.000 ευρώ.
Την στιγμή που ο Οργανισμός μετά βίας και λόγω της αύξησης των κερδών από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου στην Αφρική θα φθάσει τα περυσινά του έσοδα αλλά και της γενικότερης οικονομικής κρίσης δεν είναι λογικό να διατίθενται τόσο μεγάλα ποσά για διαφήμιση και σε τόσο χαμηλής κυκλοφορίας έντυπα.
Τέτοιες ενέργειες και πρακτικές από την πλευρά των διαφημιστικών εταιρειών του Ο.Π.Α.Π. δεν είναι επ’ ωφελεία του ιδίου του Οργανισμού και δεν συνάδουν με το γενικότερο πνεύμα και τις προσπάθειες καταπολέμησης της σπατάλης, που πραγματοποιείται τον τελευταίο καιρό από την Κυβέρνηση και τον ίδιο τον Πρωθυπουργό.
Είναι επιβεβλημένο και κοινωνικά σκόπιμο να εξακριβωθεί η βασιμότητα των δημοσιευμάτων αυτών αλλά και να κατατεθούν όλα τα έγγραφα και οι συμβάσεις με τα συνεργαζόμενα με τον Οργανισμό ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ενημέρωσης.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο κ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ:
1. Ισχύουν τα δημοσιεύματα αυτά σχετικά με την σπατάλη ως προς την διανομή χορηγικών προγραμμάτων από τον Ο.Π.Α.Π.
2. Με ποιο σκεπτικό εδόθησαν τόσο μεγάλα ποσά σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ενημέρωσης, τα οποία δεν είχαν μεγάλη κυκλοφορία.
Αριθμός Πρωτοκόλλου: 623.15