Skip to content

Για αυτά που πρέπει να αλλάξουν-ΑΡΘΡΟ ΣΤΗΝ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Οι προεκλογικές οικονομικές  εξαγγελίες της Κυβέρνησης της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ, δείχνουν όχι μόνο να ξεχνούν την οικονομική κατάσταση της χώρας αλλά και να προσπαθούν να πείσουν και τους πολίτες να ξεχάσουν.

Και όλα αυτά διατυπώνονται, τη στιγμή που σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το 51% των φτωχών νοικοκυριών δυσκολεύεται να πληρώσει έγκαιρα τους λογαριασμούς παγίων, όπως του ηλεκτρικού ρεύματος, του νερού και του φυσικού αερίου, ενώ και το 30% των νοικοκυριών που δεν βρίσκονται στη ζώνη της φτώχειας επίσης δυσκολεύονται και καθυστερούν να ανταποκριθούν.

Το σοκ της ακρίβειας στο σούπερ-μάρκετ μοιάζει να έχει εντελώς εξοβελιστεί και από την εκστρατεία της ΝΔ αλλά και – όπως παρακολουθούμε – από τα φιλικά στην κυβέρνηση μέσα ενημέρωσης, παρά το ότι ο πληθωρισμός στα τρόφιμα παραμένει πολύ υψηλός, σύμφωνα και με τα χθεσινά στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.  Το ‘’καλάθι του νοικοκυριού’’ η ΝΔ το τοποθετεί σταδιακά σε μία απόμερη γωνιά της επικοινωνιακής εκστρατείας της.

Οι βουλευτές της ΝΔ, μάλιστα, όταν αναφέρεται το θέμα και οι προτάσεις για ελεγκτικούς μηχανισμούς και μείωση του ΦΠΑ τουλάχιστον στα βασικά είδη πρώτης ανάγκης,  δημοσίως υποστηρίζουν ότι εάν μειωθεί ο Φ.Π.Α οι τιμές των τροφίμων δεν θα πέσουν.

Παραδέχονται, ευθέως, τα κυβερνητικά στελέχη ότι απλώς θα ανεβούν τα κέρδη σε όλους τους μεσάζοντες, απλά γιατί δε λειτουργούν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί επί κυβέρνησης Μητσοτάκη…

Το ασφυκτικό κλίμα για νοικοκυριά και επιχειρήσεις όχι μόνο  έχει αρχίσει να γίνεται αισθητό στην καθημερινότητά μας, αλλά γίνεται πλέον και άμεσα ορατό, εάν παρακολουθήσει κανείς τις συνήθειες των καθημερινών ανθρώπων. Κυρίως των νέων, των χαμηλοσυνταξιούχων, των ανέργων, των πιο ευάλωτων συμπολιτών μας.

Σε αυτό το πραγματικό περιβάλλον οι σκηνοθετημένες εξαγγελίες της κυβέρνησης και το success story που προσπαθεί να χτίσει μέσα από τα σποτ για στεγαστικά δάνεια που δεν υπάρχουν, για έργα που προγραμματίζονται και για καλοπληρωμένες θέσεις που θα δημιουργηθούν, μοιάζουν με εικόνες διαφημιστικού φυλλαδίου για μια εξωτική χώρα που βρίσκεται μόνο στο μυαλό του κ Μητσοτάκη και των συνεργατών του.

Σε αυτό, ακριβώς, το κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον, τα 150 ευρώ που έταξε η κυβέρνηση στους νέους ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι, είναι κάτι παραπάνω από κοροϊδία.  Ακούγεται σαν κάποιος σύμβουλός του να κάνει χιούμορ στον πρωθυπουργό για ένα τόσο σοβαρό και σημαντικό για την ελληνική κοινωνία θέμα που σχετίζεται άμεσα με την στάση και την δημιουργία θεσμών εμπιστοσύνης του πολιτικού συστήματος με τους νέους και την νεολαία.

Ο «φιλελεύθερος» κ. Μητσοτάκης που παρουσιαζόταν ως το 2019 και εξακολουθεί να παρουσιάζεται και σήμερα ως ο βασικός αντίπαλός του λαϊκισμού, και ακόμα περισσότερο του οικονομικού λαϊκισμού, μοιράζει σήμερα 150άρια, λίγες ημέρες πριν τις εκλογές.

Το ΠΑΣΟΚ, μακριά από αυτές τις λογικές, πολλούς μήνες πριν, έχει καταθέσει στον ελληνικό λαό ένα πλήρες πρόγραμμα τεκμηριωμένο και κοστολογημένο. Ένα προγραμματικό πλαίσιο στοχευμένο, κοστολογημένο που σέβεται τους πολίτες, αλλά και την ίδια του την πολιτική παράδοση και υπευθυνότητα.

Απευθύνεται σε όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες ζητώντας την υποστήριξή τους, χωρίς μεγαλόστομες εξαγγελίες και ‘’προεκλογικές’’ υποσχέσεις, χωρίς έκτακτα επιδόματα ‘’ειδικού σκοπού’’, χωρίς ανακοινώσεις έργων που όλοι ξέρουν ότι είναι έωλα και χωρίς προγραμματισμό

Γιατί όλα αυτά πρέπει να αλλάξουν και το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ για να εγγυηθεί ότι θα αλλάξουν.

 

 

 

Eleni Padazopoulou

Back To Top
Μετάβαση στο περιεχόμενο