Skip to content

Πότε θα αξιολογηθεί η απόφαση για την ακαδημαϊκή θυσία της Ηλείας; ΔΗΛΩΣΗ

Τη συνδρομή των φορέων της Δυτικής Ελλάδας ζήτησε ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών για την ενίσχυση της Γεωπονικής Σχολής σε κτιριακές εγκαταστάσεις και εκπαιδευτικό-ερευνητικό εξοπλισμό, γεγονός ενδεικτικό της προχειρότητας της όλης «διευθέτησης» και των εσωτερικών «μετακομίσεων» των τμημάτων.

Τελικά, από την «αξιολόγηση» του Υπουργείου Παιδείας τα μόνα τμήματα που κρίθηκαν «μη βιώσιμα»  ήταν τα πανεπιστημιακά τμήματα της Ηλείας (Γεωπονίας στην Αμαλιάδα και Μουσειολογίας στον Πύργο), ενώ με το κλείσιμο και τη μεταφορά της Γεωπονίας σε Αγρίνιο και Μεσολόγγι και την ενσωμάτωση του τμήματος Μουσειολογίας στην υφιστάμενη Αρχαιολογική Σχολή Πάτρας τελείωσε και η «αναβάθμιση» του Πανεπιστημίου Πατρών.

Και αυτό μάλιστα, παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση του ανώτατου συμβουλίου της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ) για την χρηματοδότηση των πανεπιστημίων της χώρας, το Πανεπιστήμιο Πατρών βρέθηκε να υποχωρεί σε όλους(!) τους σχετικούς δείκτες το 2022 σε σχέση με το 2021, το χρονικό διάστημα, δηλαδή, που ελήφθη η απόφαση για την ‘’αναβάθμιση’’ του Πανεπιστημίου Πατρών δια της ακαδημαϊκής ‘’εξαφάνισης’’ της Ηλείας…

Είναι εμφανές πως κυβέρνηση, υπουργείο Παιδείας και Πανεπιστήμιο Πατρών ουδέποτε θέλησαν να κάνουν ειλικρινή διάλογο με τους θεσμικούς φορείς του τόπου μας, επιμένοντας στην προειλημμένη και ακατανόητη απόφασή τους: τον ακαδημαϊκό ακρωτηριασμό της Ηλείας.

Μια τέτοια οργανωμένη μεθόδευση, ωστόσο, δεν έχει περάσει καθόλου απαρατήρητη από τους Ηλείους πολίτες, αφού βλέπουν τον τόπο τους, με την διεθνώς αναγνωρίσιμη πολιτισμική ταυτότητα και την πρωτιά σε ποσοστό αγροτικής εξειδίκευσης σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, να αποτελεί τον μόνο, πλέον, νομό της χώρας που δεν έχει πανεπιστημιακή σχολή.

Είναι βέβαιο, όμως, πως η απάντηση των Ηλείων πολιτών θα έρθει πολύ σύντομα.

Το ΠΑΣΟΚ θα συνεχίσει να διεκδικεί να δικαιωθεί η Ηλεία και να της επιστραφεί ό,τι της αφαιρέθηκε.

 

 

Eleni Padazopoulou

Back To Top
Μετάβαση στο περιεχόμενο